



Jos teen vielä Punaisen kuningattaren joskus, niin tässä on kengät :)If I ever make the Red Queen then these are her shoes.




Jos teen vielä Punaisen kuningattaren joskus, niin tässä on kengät :)

Nyt puku on tärkistä märkänä ja sitten vielä teen hihat. Ai juu, vähän meikkiä tuli lisää ja kynsilakkaa.



On aina kauhean hauskaa aloittaa jotain :) Tähän kynttilälyhtyyn tulisi Liisa Ihmemaassa näkymä, hassäkkä, boksi.. suomenkielistä sanaa ei taida ollakaan vakiintunut. Eli hässäkkä rakentuu tuon kynttilälyhdyn ja kosintakohtauksen ympärille ihan Burtonin leffan hengessä. Täyttä henkistä rosmuilua siis.